pátek 1. dubna 2011

Perly z popisů

Občas se dívám na popisy lidí co na mě útočí, nebo jejich kolegů z cechu. Sem tam se najdou skutečné perly, tak proč se nepodělit? Doufám, že do komentářů přidáte podobné hlášky.

Delfín: ahoj já jsem delfín a mám rád střílení chlapů kteří jsou zlí
Suljaboy: Tady hlídá ork ja tele ukosnu ti pul prdele
cafe late: moje číča má nabrošené drapi
opolon: Ty boty mám jen proto že sou dobrý jinak se mi z nich chce blejt :D
hazenkařka: jsem brutalní
matyork: Jsem válečník a pracuji pro jeden cech, velitelem je tomtrol. a tomtrol je dobrej kouzelník....a já sem dobrej válečník.. A má postava je temný elf a mám 40 hub a do cechu jsem dal už 6 hub...
Ales2000: nedivím se Vám, jenom Vašim obličejům

2 komentáře:

  1. Chichi, pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hráč GOOL: gdo me najde tak se podivejte na kakuzu a prihlaste se na jeho cech je lvl 20 a potom 9 potom 6 potom 3 potrebujem nakecho dobrovolnika nejlepsi bi bil alespon 11 lv a nebo 152lv tommii .

    Optimista :)

    OdpovědětVymazat

Která žádost je podle Vás ta nejlepší?