úterý 12. července 2011

Album

Ahoj,
jistě jsou mezi námi ti, kteří vůbec nevědí k čemu album slouží a proč do něj sbírat samolepky. Takže proč a jak to sbírat?

Proč je snadné. 
Když budete sbírat samolepky, tak budete dostávat více zkušeností za úkoly v hospodě.
Např : mám cech který mi dává plus 120% ke zkušenostem. Dále mám album, ve kterém mám 80% Takže v hospodě budu dostávat o 200% více zkušeností. (tj. třikrát víc než je základ. pozn. Hákon) POZOR! procenta v albu se započítávají jen ke zkušenostem, NE k penězům!

Jak na album?
Je k ničemu aby jste útočili náhodně na kohokoliv. Takto album jen tak neuděláte. Myslím že nejlepší způsob je vybrat si povolání. Například kouzelníka. Takže si napíši na papír vše od kouzelníka, nebo někam abych si ti mohl škrtat. Najedu co nejníže v síni slávy a hledám a postupně odškrtávám co už mám. Až udělám vše u kouzelníka tak půjdu na něco jiného. POZOR: do alba jsou dané i epiky které zatím nemáme ve hře. Takže jen tak vše od těch tří povolání neseženete. Toto je to ideální rychlý postup.

Děkuji za pozornost. Yara

6 komentářů:

  1. Doplním pár osobních postřehů.

    Tvorba seznamu je sice ideální, ale poravdě, byl jsem na něj líný. Takže ze začátku jsem nejdřív pobíjel lidi pod sebou. Jak mi začalo přibývat míň jak dve tři věci za útok, skočil jsem v žebříčku třeba na lidi o dvacet levelů nižších. TAkhkle jsem to mohl dělat tak do 50% alba. Pak začalo přibývat útoků kdy jsem nic nezískal, nebo jen jednu věc. To mě naštvalo.

    Místo seznamu jsem si otevřel jedno okno kde jsem si rozjel album. V druhém jsem se znova přihlásil do SF a listoval jsem síní slávy a porovnával. Zvlášť barvy některých vybavení jsou tvrdý oříšek. A jak píše Yara. Nejdřív jse se zaměřil na zbraně válečníka, pak třeba kouzelnía atd. Pak jsem doplňoval brnění které se nenašlo samo při hledání zbraní.

    Zdá se to složité, ale není. Třeba jsem večer tomu věnoval patnáct minuta našel si deset lidí, které jsem si poznačil. No a postupně na ně útočil večer mezi dobrodružstvími.

    A teď to nejdůležitější. 90% může mít každý. Viděl jsem ho u borce lv 89, takže si to necucám z prstu.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj chtěl sem vám trochu pomoct sice nejsem v cechu PowerKillers nebo Smrtici pohroma ale jsem v Chaos tomtom444. tady to mate : stránka http://www.4m7.de/sammelalbum/ registrujte se a chvili počkejte asi 10 minut pak se přihlašte.A potom si jen najedte na shakes a v druhe liště si dejte tu stranku a jen odškrtavejte.:) Přeji příjemné hrání. Tomtom444.

    OdpovědětVymazat
  3. No, ten odkaz po Vás vyžaduje přihlašovací údaje do hry. Ty se dají lehce zneužít k ukradnutí účtu.Ikdyž to třeba tak autor stránek nezamýšlel.

    Vřele nedoporučuji zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta stránka ale vyžaduje přihlašovací údaje které si zvolíte na té stránce při registraci, tím pádem nemusí mít s přihlašovacími do hry nic společného.

    OdpovědětVymazat
  5. V tom případě je to v pořádku. TAkže je dobré si na tu stránku dát jiné jméno a heslo než do hry.

    Má chyba že jsem se nedíval líp. Asi to bude tím že mám album doplněné.

    OdpovědětVymazat
  6. :) v pořádku. ale je to super věc. doporučuji všem... (tomtom444)

    OdpovědětVymazat

Která žádost je podle Vás ta nejlepší?