neděle 3. dubna 2011

SP magazin - 1

slovo autora : Toto je první díl našeho cechovního časopisu, a já jen doufám, že si magazín rychle oblíbíte. Budu vás informovat o všem možném co se týče sf game, ale i o našem cechu.
Samozřejmě že časopis je i pro naší akademii. Přejeme jí hodně úspěchů a aktivních hráčů.
V dnešním čísle se dočtete o novém serveru, dále se můžete pobavit vtípky, nesmí chybět zmínka o naší akademii a uděláme několik rozhovorů.    
Váš achil
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sedmý server v pořadí

Nevim jaký máte pocit z nového serveru, ale muj názor je, že je to špatně, nový server akorát odvádí hráče a okrádá je o čas. Na serveru máme založen cech, ale jen se třemi členy a to ještě s malé levely. Zato náš vůdce si vede ůžasně. Je třetí v síni slávy z 28 000 =). Přeji mu hodně štěstí. Ale teď se chci soustředit na náš cech a akademii.


Vtípky pro naše týpky - škola

Paní učitelka navrhuje školákům:
"Venku je krásně, sněží, co kdybychom začali s koulováním?"
"Ano, ano", volají všichni.
"Dobrá, tak kdo půjde první k tabuli?


Ve tři v noci zazvoní profesorovi telefon, ozve se tichý hlas:
"probudil jsem tě....?"
Hm....ano
"To je dobře, protože já se ještě učím ty hajzle


Paní učitelka říká ve třídě dětem:
"Děti, řekněte mi zvířátko, ke kterému když přidáte d, tak vám vznikne část těla."
Nikdo se nehlásí, tak paní učitelka říká:
"Já vám napovím, třeba laň, když přidáte d, vznikne dlaň."
Pepíček se nakloní ke spolužákovi a šeptá:
"Já jsem si hned myslel, že kuna to nebude."


Paní učitelka se ptá : Pepíčku co nám dává prasátko?
Pepíček říka : maso paní učitelko maso!
A Pepíčku : co nám dává slepička ?                                            
Pepíček říka : vajíčka paní učitelko
A Pepíčku : co nám dává kravička?
Pepíčel říka : DOMACI UKOLY !!!!! =D


Pepíček brečí , a jde k němu paní uč. . "Pepíčku,proč brečíš?" zeptala se ho paní uč. . "Náš pan ředitel uklouzl na naší klouzačce" řekl pepíček smutným hlasem. "No tak, nebreč, on se brzo uzdraví" utěšovala ho paní uč. "Ale všichni ze třídy to viděli jenom já ne!"


Naše akademie
Vítej dobrodruhu,
právě si začal a máš velké ambice? Toto je oficiální akademie Smrtící pohromy. Přijď nás přesvědčit že jsi stejně dobrý jako my.
Bunusy: instruktor     50%  (plánujeme zvýšení...Hákon)
              zlatý poklad  50% 
tak takhle vypadá popis naší akademie kterou vede stresor (136)
jejími členy jsou: EFI (23)
                          HadDanny (36)
                          další brzy přibudou.....
je to taková výcviková stanice ... no vojenská akademie =)
Hráči kteří v ní budou úspěšní, budou převeleni do SP. Méně aktivní hráči SP mají v akadermii záchranou síť. Toto je podle mě dobrej způsob jak zesílit cech, ale je potřeba spolupráce. Bez ní se systém zhroutí a proto Vás prosim, pochopte účel a smysl akademie, a zbytečně se neukvapujte. =)


Rozhovory
Udělal sem rozhovor s spávcem našeho fóra a uznávaným důstojníkem Hákonem

Jaký byl tvůj první pocit ze hry ?? ( když si začínal )
Hákon: Tenhle typ her hraji na odreagování. nemám už čas hrát strategie, které mi dávají víc prostoru k rozvoji. Na Shakes a Fidget se mi líbí grafika, nadhled a vtip. Už když jsem hrával wow se mi líbily jejich komiksy. Myslím, že jsou dost trefné. 

Co je tvůj cíl ve hře ??
Hákon:  Vyhrát? No a teď vážně. Chtěl bych porazit všechny protivníky v podzemí. To se mi jistě časem podaří, stačí být vytrvalý. Co bych si ale moc přál, abychom pročistili všechna podzemí jako cech. A to už bude pořádná fuška. Moc lidí po pár měsících hraní skončí. Velice nerad bych viděl rozpad tohoto cechu. Abych nemusel dohrávat někde jinde.... to by mi mohlo zkazit hru.

Jaký máš názor na sedmý server??
Hákon: Názor? Nevím. Laicky se mi to zdá spuštěné moc brzy. Na druhou stranu chápu, že provozovatel potřebuje vydělávat peníze. A něco takového hodnotit bez rozboru plateb je složité. Možná že největší podíl lidí si koupí houbičky v prvních dvou měsících přes mobil a pak už nikdy. V takovém případě je rychlé spouštění serverů logické. Nicméně vytrvalým hráčům z dřívějších serverů to trochu kazí úspěchy.

Za spolupráci děkuji. Achil

Závěr
Tak doufam že se vám toto prtvní číslo líbilo, a že se budete těšit na další vydání. Dál se Vám chci omluvit za slibovaný komiks, ale ten nebude kvůli problému s formátem ... byl by nečitelný.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Která žádost je podle Vás ta nejlepší?