sobota 2. dubna 2011

Jaké hry hrajete?

Na chatu běhala diskuze o hrách na PC. Protože tam rychle zmizí, dávám to i sem. Můžete se v klidu vyjádřit.

Takže jaké hry hrajete. Co se Vám líbí a co naopak ne? Jaké byly tituly v minulosti, které Vás dostaly?

5 komentářů:

  1. Hry z minulosti:)) píse se rok 1994 asi a kupujem první počítač..nadupanej stroj za 30tisíc :))
    286 .A na něm jedna z her Princ of persia..tenkrat jsem to hrál od rána do noci.klonik

    OdpovědětVymazat
  2. Můj první stroj byl Commodore 64 tenkrát ještě na kazety. Někdy v roce 1987. A hry co si pamatuji do dnes? Boulder dash, Kikstart 2, Giana sisters a Elite, to mě dostalo.

    OdpovědětVymazat
  3. :) tak to jsem chodil jeste po houbach..poeticka receno..jinak uz jsem byl na svete.)klon

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím , všechny bojovníky ,lučišníky i kouzelníky !
    já osobně miluju válečné hry ve stylu
    BATTLEFIELD 2 .VIETNAM ,2142, BAD COMPANY 2 A TD
    mám opravdu nadupanej stroj ,ale nejví mě dostává ,že spousta hráčů byt maj pc za 30-50 tisíc hrají vesměs hry po netu :DD tak jako já Ogame ,dříve divoké kmeny ,ikariam a td atd
    Neradbych opomenul call of duty a CS ,Crysis atyhle sračky ker kterým jsou naše stroje určeny s pozdravem a cechu zdar Cubi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj vsichni nedavno jsem se dostal do vaseho cechu a myslim si ze je skvely a zadnem jinem takovem dobrem jsem jeste nebyl :D a kdyz uz se bavime o hrach tak me treba bavi shakes fidget jako asi vsechny kdo to hrajou ale tak call of duty 2,4,5,6,Black ops a dalsi zname hry od call of duty ale taky treba mafia I,II ale jak uz nekdo rikal battlefield a CS fallout1,2,3 a mnoho mnoho dalsich ale nejvice SF protoze Shakes Fidget je 4ever i kdyz hraju jinou hru vzdy se vratim k shakes fidget s pozdravem fbi55

    OdpovědětVymazat

Která žádost je podle Vás ta nejlepší?