sobota 2. dubna 2011

Perlička - žádost o vstup

Nedávno jsem dostal skvělou žádost o vstup. Je hezké vidět, že se mezi námi najdou lidé, kteří rozumí srandě.


Zdravím Vás ó velký a mocný. Je mi obrovskou ctí když mohu jen pohlédnout
na největšího a nejudatnějšího bojovníka všech dob. Vaše sláva hvězd se dotýká a vězte, že
si dovoluji nazvat Vás svým vzorem v této hře, kterou hraji teprve třetí den.
Poníženě Vás prosím -ó mocný- abyste milostivě shlédl na svou služebnici pitryska
a budete-li ve zvláště dobrém rozmaru nabídl mi vstup do Vašeho cechu.
Vím, že si takovou poctu nezasloužím, ale kdyby mi byla nabídnuta- slibuji na svou čest,
že se budu usilovně snažit, abych Vás- ó božsý- nezklamala.
Zdraví Vás a o přízeň bohů pro Vás prosí
                                    Váš oddaný bídný červ pitrysek

5 komentářů:

  1. omg to sis psal sam ne???? :-D Infiniti - at sem fer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikoliv, to bych nezvládl...optej se přímo pachatelky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. lol to taky umim napsat sam a rict ze mi to nekdo poslal

    OdpovědětVymazat
  5. Těžko říct jestli by jsi to zvládl. Ale optej se přímo ve hře autorky textu o co šlo.

    OdpovědětVymazat

Která žádost je podle Vás ta nejlepší?