- Damage = (poškození zbraně) * (1 + (můj primární atribut) / 10 - (nepřítelův atribut) / 20)
- Crit = štěstí * 5 * / ((úroveň nepřítele) * 2) (crit je dvojnásobné dmg)
- Životy = (výdrž) * (2 pro mágy, 4 pro průzkumníky, 5 pro válečníky) * ((úroveň) + 1)
- Úhyb = 50%, pouze pro skauty
- Blok = % co říká štít - pouze pro válečníky
- Brnění. Udává o kolik procent snížíte útok. Maximálně 50%
- Nikdo nemůže uhnout nebo blokovat mágovi útoky
- Dmg roste lineárně během bitvy o 0,4 v každém kole. Např. 1. kolo: (počáteční dmg), 2. kolo: 1,4 * (počáteční dmg), 3. kolo: 1,8 * (počáteční dmg) a tak dále......
Aby bylo možné porovnávat atributy a určit, které kombinace jsou nejvhodnější, budu muset provést výpočty nákladů na zlepšení. Takže až někde najdu kolik stojí každé jednotlivé zlepšení a budu mít chvíli čas, popřemýšlím.
Jak zvíře a piva ovlivňují nárůst levelů?
Nejdřív je potřeba si říct, že smysl má brát si pouze taková dobrosružství, kde je nejvíc zkušeností za minutu. (To znamená, že 250 000 zkušeností za 5 nimut je víc jak 420 000 zkučeností za 10 minut.) Vyjímkou jsou jen klíče od podzemí a věci, které chcete nosit. Brát prachy se v žádném případě neosvědčí protože na vyšším levelu máte víc peněz jak z lídky tak i dobrodružství, zatímco zvýšení vlastností stojí stejně podle hodnoty vlastnosti, a je nezávislé na levelu.
Takže kdo si bere dobrodružství na prachy aby si pocvičil vlastnosti, tak je sice nejdrsnější daný level, ale na druhou stranu neustále ztrácí levely na ostatní.
A tu je malý příklad jak fungují zvířata. Za stejný čas získáte:
bez zvíře 2,1 levelů
Prase 10% 2,3 levelů
Vlk 20% 2,6 levelů
RAptor 30% 3 levely Grifin 50% 4.2 levelů
Grifin 50% 5 piv 8,4 levelů
Grifin 50% 10 piv 12,6 levelů
Takže je vidět, že investice do Grifina se oplatí, ikdyž na pravidelné pití piv nemáte prostředky.
Žádné komentáře:
Okomentovat