pondělí 28. března 2011

Rozhovor s vedením cechu

Dnes jsem položil pár otázek našim vůdcům, Hejkymu a Klonikovi. Doufám, že Vás jejich názory zaujmou.

Hraješ i jiné hry? Co se ti na nich líbí?
Hejky13: Gladiatus a hrával sem Travian a jiné. SF hraji na všech serverech. Na s1 jsem to nejdříve rozjel :-) a tam také vznikla Smrtící pohroma. Pak sem začal hrát s6 a na skvělou partu, až na vyjímky si nestěžuji :-)
Klonik:  Hraju ještě Tanoth a trošku Gladiatus. Jinak dřív jsem hrával spíš Lineage2, Metin2 a 4Store. Ale tento typ her zabere moc času a člověk u té hry musí být pořád, proto jsem přešel SF a podobné.

Co pro tebe znamená vést cech?
Hejky13: Určitě je to pro mne důležité, ale měl sem problémy v reálu, a to je přeci jen duležiější :-)
Klonik:  Popravdě, dost starostí. Není to o tom, že si jenom odmačkáte. Každý den musíte vyřídit dost zpráv od jiných hráčů a i hráčů z cechu. Ale na druhou stranu jsem zas spokojený, když to vše funguje jak má.

Jak vidíš budoucnost Smrtící pohromy?

Hejky13: Budoucnost SP tady na s6 vidím dobře. Všechno má svůj čas a obrat, ale pro mne je duležitá hlavně přítomnost.
Klonik:  Myslím si že bylo hůř :) a bude lépe. A když ne lépe, tak stejně. Třetí místo místo máme jisté.

Jaké hráče by jsi rád viděl v cechu?
Hejky13: Určitě bych tu rád viděll vás. Pokaždé poznáš dobré a ochotné lidi jako tebe Hákone, Stresora, s tim neni nuda a má dobré myšlení a je s ním sranda. Klonik ten je taky ochotnej, a Roy to je prudil, ale taky fajn :-) ... a spoustu dalších...
Klonik:  Aktivní. Což znamená hrát co nejvíc za houby. Samozřejmě, v rámci možností. A také se přihlašovat do válek. Pokud se nám povede něco udělat s webem ...... tak přivítám účast v diskuzích, které tam budou probíhat.

Chceš něco vzkázat uprchlíkům z cechu?

Hejky13: Ti mi jsou jedno. Nic bych jim nevzkazoval, ještě jim ukážem.
Klonik:  Nic.

1 komentář:

Která žádost je podle Vás ta nejlepší?